Obchodní podmínky
Tyto všeobecné obchodní podmínky (“Podmínky”) společnosti Master Relax, se sídlem Mladobucká 105 541 02 Trutnov - Horní Staré Město, IČO 14344327, e-mail info@relax-master.cz, telefonní číslo +420 734 130 735 („My” nebo „Prodávající”) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti Vás, jakožto kupujících, a Nás, jakožto prodávajících, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy („Smlouva“) uzavřené prostřednictvím E-shopu na webových stránkách www.relax-master.cz.
Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, která naleznete zde.
Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek můžeme jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.
Jak jistě víte, tak komunikujeme primárně na dálku. Proto i pro naši Smlouvu platí, že jsou použity prostředky komunikace na dálku, které umožňují, abychom se spolu dohodli bez současné fyzické přítomnosti Nás a Vás, a Smlouva je tak uzavřena distančním způsobem v prostředí E-shopu, a to prostřednictvím rozhraní webové stránky („webové rozhraní E-shopu“).
Pokud některá část Podmínek odporuje tomu, co jsme si společně schválili v rámci procesu Vašeho nákupu na Našem E-shopu, bude mít tato konkrétní dohoda před Podmínkami přednost.
I. NĚKTERÉ DEFINICE
1. Cena je finanční částka, kterou budete hradit za Zboží;
2. Cena za dopravu je finanční částka, kterou budete hradit za doručení Zboží, a to včetně ceny za jeho zabalení;
3. Celková cena je součet Ceny a Ceny za dopravu;
4. DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů;
5. Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na Celkovou cenu;
6. Objednávka je Váš neodvolatelný návrh na uzavření Smlouvy o koupi Zboží s Námi;
7. Uživatelský účet je účet zřízený na základě Vámi sdělených údajů, jež umožňuje uchování zadaných údajů a uchovávání historie objednaného Zboží a uzavřených Smluv;
8. Vy jste osoba nakupující na Našem E-shopu, právními předpisy označovaná jako kupující;
9. Zboží je vše, co můžete nakoupit na E-shopu.
II. OBECNÁ USTANOVENÍ A POUČENÍ
1. Koupě Zboží je možná jen přes webové rozhraní E-shopu.
2. Při nákupu Zboží je Vaše povinnost poskytnout Nám všechny informace správně a pravdivě. Informace, které jste Nám poskytli při objednání Zboží budeme tedy považovat za správné a pravdivé.
III. OBECNÉ ZÁSADY
1. Aby mohl kupující účinně zadat objednávku v tomto internetovém obchodě, je nutné, aby při zadávání objednávky kumulativně provedl takové úkony, jako je přečtení těchto obchodních podmínek a přijetí ustanovení a ujednání obsažených v obchodních podmínkách.
2. Internetový obchod www.relax-master.cz se zabývá maloobchodním prodejem prostřednictvím internetu a Showroomu.
3. Každý výrobek dostupný v nabídce internetového obchodu www.relax-master.cz je zcela nový, originálně zabalený, bez fyzických a právních vad a byl legálně uveden na český trh v souladu s právními předpisy platnými na území České republiky.
IV. ZADÁVÁNÍ OBJEDNÁVEK
1. Zadání objednávky zákazníkem je možné prostřednictvím speciálního interaktivního formuláře, který je k dispozici na upravené stránce/podstránce internetového obchodu. Objednávka na místo určené Zákazníkem specifikuje a informuje Zákazníka mimo jiné o parametrech, jako je druh Zboží, cena nebo množství (počet kusů).
2. Správné zadání Objednávky Zákazníkem má za následek, že Prodávající zašle na e-mailovou adresu Zákazníka informaci o zadané Objednávce. Důležité je, že tyto informace nepředstavují potvrzení přijetí nabídky klienta. Jedná se pouze o informaci, že prodávající obdržel objednávku.
3. Dalším krokem je postup ověření, zda lze předloženou Objednávku přijmout k plnění. Pokud Prodávající zjistí, že zadanou Objednávku není možné provést, zašle neprodleně na e-mailovou adresu Zákazníka informaci o odmítnutí zadané Objednávky.
4. V případě, že Prodávající přijme Objednávku od Zákazníka, zašle neprodleně e-mailem zprávu informující Zákazníka o tom, že Objednávka byla schválena a že bylo zahájeno její zpracování. Jakmile zákazník obdrží tento typ prohlášení (schválení a zahájení plnění), je mezi stranami uzavřena smlouva o prodeji na dálku, tj. Kupující a poskytovatel služeb.
5. Nastane-li situace, kdy je Zákazník Spotřebitelem, je Prodávající povinen nejpozději v okamžiku dodání Zboží Spotřebiteli potvrdit skutečnost uzavření Smlouvy o prodeji na dálku spolu s dohodnutými obchodními podmínkami, a to výhradně na trvalém nosiči.
6. Objednávky v internetovém obchodě www.relax-master.cz lze zadávat jakýmkoli způsobem, který si zákazník vybere z následujících: prostřednictvím informačního systému na webových stránkách internetového obchodu www.relax-master.cz a e-mailem;
telefonicky na čísle uvedeném pro zadávání objednávek (nebo na obecném čísle), které je uvedeno na webových stránkách internetového obchodu.
7. Bez ohledu na to, jakým způsobem je objednávka učiněna, musí každá objednávka učiněná zákazníkem v internetovém obchodě obsahovat následující údaje, aby bylo možné řádně uzavřít kupní smlouvu, vyřídit objednávku a případně ji odeslat (doručit):
- jméno a příjmení zadavatele;
- poštovní adresa zadavatele;
- e-mailová adresa zadavatele;
- DIČ (platí pouze pro podniky nakupující Zboží a je nezbytné pro vystavení správné faktury na DPH);
- doručovací adresa;
- telefonní číslo;
- název, množství a cenu objednaného zboží.
8. Prodávající potvrdí přijetí Objednávky k realizaci (nebo informuje o jejím odmítnutí) nejpozději do 24 pracovních hodin (za pracovní dobu se považuje doba od 8.00 do 17.00 hodin, pondělí až pátek, s výjimkou státních svátků) od okamžiku odeslání Objednávky Kupujícím.
9. Objednávky mohou zadávat přihlášení uživatelé (ti, kteří mají registrovaný zákaznický účet) i hosté (ti, kteří nemají registrovaný zákaznický účet).
V. PŘEPRAVNÍ NÁKLADY A LHŮTA
1. Internetový obchod odešle objednané Zboží na adresu uvedenou v objednávkovém formuláři nebo uvedenou při telefonickém či e-mailovém kontaktu. Internetový obchod neprodleně informuje zákazníka, pokud zákazník nesprávně vyplnil objednávkový formulář, což může mít za následek nemožnost nebo zpoždění odeslání.
2. Přeprava zboží je možná třemi způsoby:
- osobní odběr Kupujícím v prostorách Showroomu nebo na jiném vhodném místě, na kterém se Internetový obchod a Kupující vzájemně dohodnou;
- prostřednictvím specializované kurýrní společnosti – to platí především pro Zboží standardních rozměrů, zatímco zaslání Zboží nestandardních rozměrů je dohodnuto individuálně po podání Objednávky a jejím přijetí Zákazníkem;
- s využitím vlastní dopravy dostupné v Internetovém obchodě – týká se především Zboží nestandardních rozměrů; v takových případech se termín dodání a náklady na něj stanoví individuálně po zadání Objednávky a po jejím přijetí Zákazníkem.
3. Doba dodání balíčků standardní velikosti uvedená u produktu na webových stránkách obchodu je přibližná a platí pro předem zaplacené zásilky (tzv. na dobírku). Pokud Zákazník při zadávání Objednávky zvolil jinou možnost platby, je třeba připočítat dobu potřebnou pro připsání peněz na bankovní účet Internetového obchodu.
4. Náklady na dopravu (dodání) hradí kupující v souladu s platným ceníkem nebo individuálně dohodnutou cenou, která vyplývá z dodání zboží nestandardních rozměrů. Výše poplatku za dopravu (doručení) závisí na velikosti zakoupeného Zboží, volbě způsobu platby a způsobu doručení nebo na individuální dohodě mezi Internetovým obchodem a Kupujícím. Ceník přepravních nákladů pro Zboží standardních rozměrů je zpravidla k dispozici na webových stránkách obchodu www.relax-master.cz.
VI. PLATBY
1. Na každé prodané zboží musí být vystaven doklad o nákupu ve formě daňového dokladu nebo osobní prodejní faktury.
2. Zákazníci internetového obchodu mají k dispozici tyto platební metody:
- Bankovním převodem. Informace pro provedení platby Vám zašleme v rámci potvrzení Objednávky. V případě platby bankovním převodem je Celková cena splatná do 14 dní.
- Kartou online. V takovém případě probíhá platba přes platební bránu SHOPTET PAY, přičemž platba se řídí podmínkami této platební brány, které jsou dostupné na adrese: shoptet.cz
- Dobírkou. V takovém případě dojde k platbě při doručení Zboží oproti předání Zboží. V případě platby dobírkou je Celková cena splatná při převzetí Zboží.
- Hotově při osobním odběru. Hotově lze hradit Zboží v případě převzetí v Naší provozovně. V případě platby hotově při osobním odběru je Celková cena splatná při převzetí Zboží.
3. Poskytovatel služeb může vyloučením omezit dostupnost některých platebních metod pro vybrané Zboží.
VII. PŘEVZETÍ ZBOŽÍ
Zákazník by měl před potvrzením převzetí zásilky od dodavatele zkontrolovat, zda nedošlo k poškození obalu během přepravy. Kupující by měl věnovat zvláštní pozornost stavu bezpečnostních pásek a pečetí na zásilce. Pokud se stane, že je obal zásilky poškozen a/nebo pásky a pečetě zajišťující obsah zásilky rovněž vykazují známky roztržení nebo jiného poškození, měl by zákazník odmítnout zásilku převzít a poté za přítomnosti kurýra (dodavatele) požadovat sepsání protokolu o škodě a neprodleně kontaktovat internetový obchod, aby tuto skutečnost nahlásil prodávajícímu a vysvětlil situaci. Pokud naopak Zákazník zanedbá kontrolu přijaté zásilky, zda nedošlo k poškození obalu a obsahu v souladu s Objednávkou, musí Zákazník počítat s tím, že bude ztíženo nebo znemožněno vyřízení reklamace dodavateli, tedy Dodavateli. kurýrní společnost nebo dopravce.
VIII. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
1. Při uzavírání smlouvy na dálku má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez udání důvodu, a to písemným prohlášením. Toto právo je časově omezené a trvá 14 dní podle ustanovení čl. 27 zákona ze dne 30. května 2014 O právech spotřebitelů (Zák. 2014, položka. 827 ve znění pozd. předpisů). Tato lhůta se počítá ode dne dodání Zboží, a pokud se Smlouva týká poskytnutí služby, počítá se tato lhůta ode dne uzavření Smlouvy. Lhůta 14 dnů navíc nesmí být překročena a k jejímu dodržení postačí zaslání uvedeného prohlášení před jejím uplynutím.
2. Právo na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku se vztahuje pouze na spotřebitelský prodej, tj. mohou jej uplatnit pouze fyzické osoby, které kupují Zboží výhradně pro vlastní potřebu s vyloučením profesní a/nebo podnikatelské činnosti.
3. Zboží vrácené na základě odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku bude Prodávajícím přijato pouze v případě, že bude zasláno zpět zcela kompletní, bez poškození a bez jakýchkoli známek používání, s výjimkou těch, které indikují kontrolní ověření stavu a účinnosti Zboží.
4. Ustanovení výše uvedeného zákona stanoví, že úhrada není možná v případech uvedených v čl. 38 zákona o právech spotřebitelů ( Zák. 2014, pol. 827 ve znění pozd. předpisů).
5. Pokud se spotřebitel rozhodne uplatnit právo na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku, mělo by být vrácené zboží zasláno zpět na náklady spotřebitele na adresu sídla poskytovatele služeb.
6. Při zasílání Zboží ve zpětné zásilce by měl Spotřebitel přiložit písemné prohlášení o odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku a číslo bankovního účtu, aby mu mohl Internetový obchod vrátit platbu.
7. Internetový obchod zkontroluje vrácené Zboží (spolu s prohlášením o odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku) do 14 pracovních dnů od jeho obdržení. Pokud Prodávající považuje vrácené Zboží za zcela kompletní, nepoškozené a beze stop používání, s výjimkou těch, které ukazují na kontrolní kontrolu stavu a účinnosti Zboží, vystaví opravnou fakturu. Originál a kopie opravné faktury budou poté zaslány spotřebiteli dopisem; spotřebitel by měl po obdržení podepsanou kopii faktury vrátit prodávajícímu. Po obdržení podepsané kopie vrátí prodávající platbu do 14 pracovních dnů na předem uvedený bankovní účet spotřebitele.
8. Vrácení zboží na míru: Podle českého občanského zákoníku (§ 1837 písm. d) nemá spotřebitel právo odstoupit od smlouvy u zboží, které bylo upraveno podle jeho přání nebo pro jeho osobu. To znamená, že u produktů vyrobených na míru není prodávající povinen akceptovat odstoupení od smlouvy ve 14denní lhůtě.
IX. REKLAMAČNÍ ŘÍZENÍ
1. Na výrobky dostupné v internetovém obchodě www.relax-master.cz se vztahuje záruka výrobce, dovozce nebo prodejce, která je platná na celém území České republiky.
2. Záruční doba každého Produktu nabízeného Obchodem je uvedena v jeho popisu na stránce nebo podstránce Internetového obchodu. Úplné podmínky záruky jsou uvedeny na zvláštním formuláři záruky, který vystavuje ručitel. Na výrobky dostupné v internetovém obchodě se vztahuje záruka, kterou obvykle poskytuje servis výrobce. Adresy servisu najdete na tištěném záručním listu, který je přiložen ke každému nabízenému výrobku a na webových stránkách výrobců. Kupující má možnost zahájit reklamační řízení prostřednictvím prodávajícího a s jeho pomocí.
3. Poskytovatel služeb je povinen do 14 dnů od obdržení výrobku zaslaného kupujícím prošetřit reklamaci, zjistit její oprávněnost a vyrozumět o tom kupujícího telefonicky, elektronickou komunikací nebo dopisem.
4. Pokud poskytovatel služeb záruku poskytl, měl by být výrobek zaslán zpět na náklady a adresu poskytovatele služeb.
5. Výrobek, který byl opraven v rámci záruky, bude zaslán na náklady poskytovatele služeb.
6. Pokud Zboží není v souladu s Kupní smlouvou, Kupující zašle reklamované Zboží zpět na náklady Poskytovatele služeb a přiloží dopis, ve kterém uvede a specifikuje rozsah a druh nesouladu v souladu s ustanoveními zákona ze dne 30. května 2014 O právech spotřebitelů (Zák. 2014, položka. 827 ve znění pozd. předpisů).
7. Zákazník může ztratit svá práva uvedená ve výše uvedeném zákoně, pokud neoznámí Internetovému obchodu nesoulad Zboží s Kupní smlouvou před uplynutím 2 měsíců od zjištění nesouladu Zboží.
8. Pro dodržení dvouměsíční lhůty je třeba zaslat poskytovateli služeb písemné oznámení před uplynutím lhůty. Pokud se nejednalo o prodej spotřebiteli, ale o prodej podnikatelskému subjektu, použijí se ustanovení čl. 556-576 občanského zákoníku ( Zák. 1964, č. 16, pol. 93 ve znění pozd. předpisů).
X. ŘEŠENÍ SPORŮ SE SPOTŘEBITELI
1. Nejsme ve vztahu ke kupujícím vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.
2. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy info@relax-master.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zašleme na elektronickou adresu kupujícího.
3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
4. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
XI. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
1. Pokud Náš a Váš právní vztah obsahuje mezinárodní prvek (tedy například budeme zasílat zboží mimo území České republiky), bude se vztah vždy řádit právem České republiky. Pokud jste však spotřebitelé, nejsou tímto ujednáním dotčena Vaše práva plynoucí z právních předpisů.
2. Veškerou písemnou korespondenci si s Vámi budeme doručovat elektronickou poštou. Naše e-mailová adresa je uvedena u Našich identifikačních údajů. My budeme doručovat korespondenci na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě, v Uživatelském účtu nebo přes kterou jste nás kontaktovali.
3. Smlouvu je možné měnit pouze na základě naší písemné dohody. My jsme však oprávněni změnit a doplnit tyto Podmínky, tato změna se však nedotkne již uzavřených Smluv, ale pouze Smluv, které budou uzavřeny po účinnosti této změny. O změně Vás však budeme informovat pouze v případě, že máte vytvořený Uživatelský účet (abyste tuto informaci měli v případě, že budete objednávat nové Zboží, změna však nezakládá právo výpovědi, jelikož nemáme uzavřenou Smlouvu, kterou by bylo možné vypovědět), nebo Vám na základě Smlouvy máme dodávat Zboží pravidelně a opakovaně. Informace o změně Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu nejméně 14 dní před účinností této změny. Pokud od Vás do 14 dnů od zaslání informace o změně neobdržíme výpověď uzavřené Smlouvy na pravidelné a opakované dodávky Zboží, stávají se nové podmínky součástí naší Smlouvy a uplatní se na další dodávku Zboží následující po účinnosti změny. Výpovědní doba v případě, že výpověď podáte, činí 2 měsíce.
4. V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), neneseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, máme My i Vy právo od Smlouvy odstoupit.
5. Přílohou Podmínek je vzorový Formulář pro odstoupení od smlouvy a vzorový Reklamační formulář .
6. Smlouva včetně Podmínek je archivována v elektronické podobě u Nás, ale není Vám přístupná. Vždy však tyto Podmínky a potvrzení Objednávky se shrnutím Objednávky obdržíte e-mailem a budete tedy mít vždy přístup ke Smlouvě i bez Naší součinnosti. Doporučujeme vždy potvrzení Objednávky a Podmínky uložit.
Tyto Podmínky nabývají účinnosti 21.12.2024.